Khamis, 27 Jun 2013

Duit Online : Join Paid to Promote

Paid-To-Promote.Net,Duit online,cara buat duit free

Asal buka blog aku je cerita pasal duit..hehe..jangan marah..Korang pernah dengar Paid to Promote?Kalau belom pernah baca sampai habis..

Paid to Promote ni korang cuma letak kod ataupun banner dia je..Tak payah nak klik2..Letak aje banner dan bila ada orang tengok blog korang dah boleh dapat duit..Trafik pulak mestilah dari:
United States, Canada, Australia, United Kingdom, Germany, New Zealand, Argentina, Brazil, Mexico, India, Malaysia, Philippines, Thailand, Singapore, Vietnam, Belgium, Chile, Colombia, Denmark, Spain, France, Italy, Netherlands, Peru, Portugal, Sweden, Viet Nam, South Africa, Saudi Arabia, Czech Republic, Cyprus, Greece.

Memang rugi lah tak join..Aku dah join 3 bulan lepas, tapi aku hairan kenapa baru hari ni aku dapat?Tak kesah la..Bukan bayar pon,percuma je.. Minima pembayaran pulak $5 dan akan dibayar setiap 15 dan 30hb.. Duit tu pulak auto pay,jadi tak payah nak buat permintaan bayaran..Masa aku tengok tadi aku baru je dapat $0.001..Tak pelah..Makin lama makin banyak la kan..Cuba korang tengok dekat bawah blog aku ni,tu salah satu bannernya..Kalau nak guna banner lain pon boleh,dia ada 5 banner..Pilih la yang mana korang nak..Letak satu banner je ok..

Join sekarang!Jangan tunggu lama2,percuma je..Join di sini ye..
Isi semua,yang bawah sekali tak payah..Dah siap pergi la login,dan jangan lupa letak banner..

Paid-To-Promote.Net,Duit online,cara buat duit free

Comments
2 Comments

2 ulasan :